Naschrift colportage

NASCHRIFT 22-10-2019 van de auteurs:

De BBB heeft jullie toegezonden klachten verzameld en de tot dan toe bekende informatie vanmorgen in een mail naar onze wijkagente Angelique gestuurd zoals zij had gevraagd.
De wijkagente bleek hierdoor op het goede spoor te komen van het bedrijf waar de colporteur voor werkte. Zij wist inmiddels zijn naam. Doortastend heeft zij de directeur te spreken gekregen die erg schrok van de vele klachten uit allerlei wijken van Leiden en zelfs uit de regio. Hij gaat stappen ondernemen.
Benieuwd of we nog vervolg horen. Maar voor nu: TOPagente! Onze wijk kan weer herademen.

Dank allen die hieraan hebben meegewerkt!

2 antwoorden op “Naschrift colportage”

  1. Goed doortastend optreden, zowel van Loes en Amir als van de wijkagente. Nu de oorspronkelijke wijkbewoners een jaartje (of 40) ouder zijn geworden, blijft het uitkijken voor volk aan de deur. Mijn moeder werd in haar huis beroofd door twee keurige dames die zogenaamd van de zorginstelling bij haar om de hoek kwamen kijken of er wel goed was schoongemaakt. De ene hield haar aan de praat, de ander struinde door het huis en nam sieraden en haar pinpas mee zonder dat mijn moeder het merkte. Een half uurtje later belden ze met de mededeling dat ze ook konden zorgen voor de vervanging van haar pinpas zonder dat ze haar pincode hoefde te wijzigen, moest ze wel even die code doorgeven. Pas een uurtje later viel het kwartje, maar toen was er al € 2000 opgenomen. Nooit teruggevonden…

    1. Hallo Albert,
      Hartelijk dank Albert voor je positieve reactie! Daar zijn we blij mee. Het was een paar dagen flink accelereren maar ziedaar goed resultaat. Met dank aan allen die hebben meegewerkt…
      Wat een akelige ervaring destijds voor je moeder. Zo zie je maar dat je helaas altijd alert moet blijven. Triest.
      Amir en Loes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *